electric universal locomotive EU07

 

EU07-351 >> EP07
EU07-351 z MT Szczecin, po przyprowadzeniu z wagonowni składu pociągu 'Bryza (Gdynia-Szczecin Niebuszewo), zmienia czoło (20.06.1998).   EU07-351 changing the head of the train to Szczecin Niebuszewo (June 20, 1998).
EU07-351 ze Szczecina, z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' do Elbląga, wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza (24.10.1999).   EU07-351 with fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Elblag, entering Gdansk Wrzeszcz (October 24, 1999).

 

EU07-352
EU07-352 w lokomotywowni w Gdyni (18.11.2000).   EU07-352 in Gdynia depot (November 18, 2000).

 

EU07-353
EU07-353 w Warszawie Zachodniej, z pociągiem pospiesznym 12110 'Rej' z Łodzi Fabrycznej do Lublina (20.02.2000).   EU07-353 in Warszawa Zachodnia, with fast passenger train 12110 'Rej' from Lodz Fabryczna to Lublin (February 20, 2000).
EU07-353 w lokomotywowni Bydgoszcz Główna (02.05.2002).   EU07-353 at Bydgoszcz Glowna depot (May 02, 2002).

 

EU07-354 >> EP07

 

EU07-355
EU07-355 w Gdyni Głównej, z pociągiem pospiesznym 15105/15521 z Łodzi Kaliskiej do Helu (01.08.1998).   EU07-355 in Gdynia Glowna, with fast train 15105/15521 from Lodz Kaliska to Hel (August 01, 1998).
EU07-355 w Bydgoszczy Głównej, oczekuje na pociąg z Gdyni, który zabierze w dalszą drogę do Łodzi (30.07.2000).   EU07-355 in Bydgoszcz Glowna, waiting for a train from Gdynia, to take it further to Lodz (July 31, 2000).

 

EU07-356 >> EP07

 

EU07-357 >> EP07
EU07-357 na podnośniku w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-357 lifted up in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).
EU07-357 z ekspresem "Piast" do Wrocławia gotowy do odjazdu z Gdańska Oliwy (15.06.2001).   EU07-357 with express train "Piast" to Wroclaw, ready todepart fromGdansk Oliwa (June 15, 2001).
EU07-357 z ekspresem "Piast" do Wrocławia, w Gdańsku Świętym Wojciechu (18.10.2001).   EU07-357 with express train "Piast" to Wroclaw, passing Gdansk Swiety Wojciech (October 18, 2001).
EU07-357 z "Piastem" z Wrocławia, odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (18.01.2002).   EU07-357 with "Piast" express from Wroclaw, leaving Gdansk Wrzeszcz (January 18, 2002).

 

EU07-358
EU07-358 z ekspresem 'Piast' do Wrocławia, w Gdańsku Wrzeszczu (10.02.2002).   EU07-358 with express train 5602 'Piast' to Wroclaw, at Gdansk Wrzeszcz station (February 10, 2002).

 

EU07-359

 

EU07-360
EU07-360 z pociągiem pocztowo-bagażowym (SDŁE) czeka w Poznaniu Głównym. Najprawdopodobniej jest to SDŁE 38908/9 z Przemyśla do Szczecina, ale w takim wypadku opóźniony około 2 godziny (05.06.1998).   EU07-360 with a express-post-train waiting in Poznan Glowny. Probably it's the train no. 38908/9 (from Przemysl to Szczecin), but delayde ca. 2 hours! (June 05, 1998).
EU07-360 i jeszcze jedna EU07, odpoczywające na torach odstawczych w Poznaniu Głównym (21.11.1998).   EU07-360 with another EU07, 'resting' in Poznan Glowny (November 21, 1998).
EU07-360 z pociągiem ekspresowym 'Piast' zbliża się do przedmieść Gdańska (25.09.1999).   EU07-360 with 'Piast' express train coming up to Gdansk (September 25, 1999).

 

EU07-361 >> EP07
EU07-361 z pociągiem opuścił przed chwilą Gdańsk-Oliwę (26.06.1997).   EU07-361 with a train, that just has left Gdansk Oliwa station (June 26, 1997).
EU07-361 z dość rzadkim malowaniem czoła (obecnie już ta lokomotywa ma standardowe malowanie), mija p.o. Gdańsk Przymorze z pociągiem osobowym 50241 ze Zduńskiej Woli Południowej do Gdyni (10.04.1998).   EU07-361 with unique head, passing Gdansk Przymorze SKM passenger stop with an ordinary passenger train no. 50241 from Zdunska Wola Poludniowa to Gdynia Glowna Osobowa (April 10, 1998).
EU07-361 z łączonym pociągiem pospiesznym 54102/51102 z Gdyni Głównej Osobowej do Katowic i Łodzi Kaliskiej, przed rozpoczęciem podróży (16.06.1998).   EU07-361 with fast passenger train 54102 to Katowice and Lodz Kaliska, waiting in Gdynia Glowna (June 16, 1998).
EU07-361 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku. Ponad rok temu w trakcie naprawy rewizyjnej lokomotywa została pozbawiona oryginalnego wyglądu czołownic (13.11.1999).   EU07-361 in Gdynia Grabowek Depot. A year ago heads' painting-scheme of 361 was standarized during the repair (November 13, 1999).

 

EU07-362 >> EP07
EU07-362 z pociągiem pospiesznym 'Motława' do Olsztyna Głównego, w Gdyni Głównej (24.01.1998).   EU07-362 with a fast passenger train 'Motlawa' from Gdynia Glowna Osobowa to Olsztyn Glowny, before its journey (January 24, 1998).
EU07-362 oczekuje na torze przelotowym w Koszalinie (06.11.1998).   EU07-362 waiting on a passing track in Koszalin (November 06, 1998).
EU07-362 z pospiesznym Gdynia - Katowice/ Łódź, mija Pszczółki (08.11.1998).   EU07-362 with fast passenger train 54102 from Gdynia Glowna Osobowa to Katowice and Lodz Kaliska, passing Pszczolki (November 08, 1998).
EU07-362 z hotelowym pociągiem 53700/53701 'Tetmajer' z Gdyni do Zakopanego, mija przystanek osobowy Sopot Wyścigi (12.05.1999).   EU07-362 with night-train 53700/53701 'Tetmajer' from Gdynia to Zakopane, passing Sopot Wyscigi SKM passenger stop (May 12, 1999).
EU07-362+EU07 z pociągiem pospiesznym 57100 'Mieszko' z Gdyni do Poznania (z wagonami do Jeleniej Góry) mija przystanek SKM Gdańsk Stocznia (08.02.2001).   EU07-362+EU07 with fast passenger train 57100 'Mieszko' from Gdynia to Poznan (direct cars to Jelenia Gora) passing SKM passenger stop Gdansk Stocznia (February 08, 2001).

 

EU07-363

 

EU07-364
EU07-364 skończył bieg z pociągiem osobowym 4631/0 relacji Katowice - Wrocław Główny (03.05.2000).   EU07-364 has arrived to Wroclaw Glowny with the ordinary passenger train no. 4631/0 from Katowice (May 03, 2000).
EU07-364 w Bydgoszczy Głównej z pociągiem 54100 z Gdyni do Katowic, chwilę po odczepieniu od niego grupy wagonów do Łodzi Kaliskiej (18.11.2001).   EU07-364 with fast passenger train 54100 from Gdynia to Katowice, after decoupling the cars to Lodz Kaliska in Bydgoszcz Glowna (November 17, 2001).

 

EU07-365 >> EP07

 

EU07-366
EU07-366 z MT Toruń, w lokomotywowni Bydgoszcz Główna (22.11.1997).   EU07-366 from Torun Shed, in Bydgoszcz Glowna Depot (November 22, 1997).

 

EU07-367
EU07-367 z IC5104 'Neptun' w Gdyni (26.04.1999).   EU07-367 with InterCity 5104 'Neptun' to Lodz Fabryczna, in Gdynia Glowna (April 26, 1999).

 

EU07-368
EU07-368 skończył bieg w Warszawie Zachodniej z pociągiem pospiesznym 77107 z Suwałk (20.02.2000).   EU07-368 finished the route of the fast passenger train 77107 from Suwalki to Warszawa Zachodnia (February 20, 2000).
EU07-368 przybył do Warszawy Zachodniej z pociągiem pospiesznym 15116 'Narew' z Białegostoku (23.09.2001).   EU07-368 came to Warszawa Zachodnia with the fast passenger train 15116 'Narew' from Bialystok (September 23, 2001).

 

EU07-369
EU07-369 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-369 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

EU07-370 >> EP07
EU07-370 z MT Toruń, w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (14.06.1999).   EU07-370 in Warszawa Olszynka Grochowska Depot (June 14, 1999).
EU07-370 przyjechał do Bydgoszczy Głównej z pociągiem pospiesznym 58107 'Barnim' relacji Toruń Główny - Szczecin Główny (18.03.2000).   EU07-370 came to Bydgoszcz Glowna with fast passenger train 58107 'Barnim' from Torun Glowny to Szczecin Glowny (March 18, 2000).

 

EU07-371 >> EP07
EU07-372 >> EP07
EU07-373

 

EU07-374
EU07-374 przybył do Warszawy Zachodniej z pociągiem pospiesznym 77106 'Konopnicka' z Suwałk (23.09.2001).   EU07-374 came to Warszawa Zachodnia, with fast passenger train 77106 'Konopnicka' from Bialystok (September 23, 2001).

 

EU07-375